Can u see what never change?

Publicerad 2011-01-20 16:19:19 i Allmänt,

Gaaaah. Jag fick motorstopp! När jag körde med NB hihihihi! Men d var faktiskt inte helt mitt fel, han sa att den kunde rulla på tvåan men tydligen var d lite för tugnt i uppförsbacke och utan gas ;) HAHHAAH.
Vänta bara när jag kört tio gånger och när jag väl får mitt kort, då kommer jag vara kung på vägarna. Den enda som kan tänkas ha chans att vara bättre än mig måste isåfall vara Marre. Han är bra på att köra, tror aldrig man kan bli åksjuk med honom haha.

+ att jag kommer få köra 11 ggr med nb, för han var försenad idag så hann bara köra 20-25 minuter. Chiill.


Nu ska jag ta en asgod frukt, typ kiwi lr banan. Bara så ni vet.
Måste plugga matte innan maten, för den som ville veta det också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela