Det visste du inte va? ;)

Publicerad 2011-02-21 23:04:42 i Allmänt,

Jag fick en idé för kanske två månader sen. Att jag skulle skriva upp saker om mig. Här har ni lite. ;p


• Jag har spelat fotboll sen jag var 5 år

• Jag hann även med att förlova mig som 5åring haha

• Jag har bott i samma hus hela mitt liv

• I juni ska jag åka till Kalifornien på språkresa i en månad

• Största delen av min släkt bor i Kiruna, därför jag alltid älskat staden och jag vill bo där någongång.
· En liten mini-punkt till förra, eftersom att d flesta kirunabor har något emot luleå, så har även jag ärvt det efter min pappa och har hela mitt liv växt upp med att Lule Hockey suger och att stan är skit ;)
Men på senare har jag skaffat mig en egen uppfattning och jag har insett att jag faktiskt börjar gilla det mer och mer ;p

• Jag har haft sjukt mycket störda tvångstankar när jag var yngre. Tillslut fick mamma och alla omkring mig säga åt mig för det blev för mycket. Än idag har jag vissa saker jag gör. Men d är ganska smått som ingen märker, som jag själv knappt tänker på. Typ hur jag alltid springer och öppnar mikron innan den piper, bara en sån sak ;p
Och det jobbigaste, som Ellinor märker hela tiden, är att jag alltid måste bokstavera saker jag läser om jag inte har annat att tänka på ;P Lite som ett psyko är jag ;p

• När jag var yngre sa jag verkligen allt jag tyckte och tänkte. Ibland kunde det jag vara lite för mycket, men nu på senare tid har jag blivit väldigt feg, massa saker jag knappt vågar göra nu som inte skulle varit läskigt alls förut :p

• Jag har hoppat från 5ans trampolin som mest, och jag höll på dö!

• 2005 bröt jag handleden. Jag stod i mål i fotboll och stukade den, dagen efter halkade jag och då gick den av ;p

• Jag har aldrig varit i Norge

• Jag dagdrömmer väldigt mycket, och funderar på vad andra tycker och tänker.

• Jag har aldrig haft hål i tänderna (peppar, peppar)

• Jag har gjort sju hål i öronen men nu har jag endast två hål kvar haha

• När jag var liten var jag ruskigt rädd för fulla gubbar

• Jag hade svårt för att lära mig åt vilket håll 5an skulle vara. Var först i 5an jag lärde mig det haha!

• Mitt längsta godislöfte var två månader, och det gör jag aldrig om!

• Jag har skoterkort

• Jag vågade inte fixa min höft hos kiropraktorn så jag gick med den så i 1½ år. Sen var jag och fixade den 5 gånger.

• Jag har någon diskförskjutning i ryggen som gör att jag har väldans svank

• Förut ville jag bli ung mamma, nu är det verkligen det sista jag planerat.

• Jag har aldrig varit på Grönalund

• Jag sjunger hela tiden.


• Jag hatar energitjuvar. Alltså människor som är negativa och drar ner stämingen.
• Jag hatar folk som inte vågar vara sig själva.
• Jag hatar när folk inte håller vad dom lovar..



Nu borde jag faktiskt sova.
Har redan delat med mig på tok för mycket av mig själv ;p
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela