Smile you're on candid camera ;)

Publicerad 2011-02-17 21:59:04 i Allmänt,

GOSH. Vet inte hur jag annars ska beskriva mitt humör idag. Mina psykryck och alla tjut. Jösses. Det finns nog bara en till på denna jord som förstår mig, och det är Milka. Jag tror inte det är tillåtet att må så här bra!
Ta åt er av våran glädje, det är så härligt. Tänk om alla skulle gå runt och känna så här, vilken underbar värld. ;)

Har verkligen kört slut på mig idag. Styrkan var jobbig som tusan, kunde väl ha pressat mig lite mer där, men jag var ändå helt blöt i svett efteråt när jag drog till innebandyn. Där sprang jag mig helt totalt slut. Övningarna gick väl lika kasst som alltid ;D men sen sprang vi tio korta intervaller, spelade, sprang fem långa. Jag var helt död! Helt underbar känsla.
Hade planer på att gå på gymmet imorgon men som det känns nu så får jag se, mina knän måste nog vila lite. Om jag ska orka med 4h fotboll på lördag :p


Snart är det fredagsmys igen, om ni bara visste så mycket jag har längtat!! ;)


Nej nu måste jag sova för klockan sju kommer dom och hämtar upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela