Riddarsagor.

Publicerad 2011-02-01 22:09:35 i Allmänt,

Jag hann bara köra en del armar på gymmet, så får ta mage en annan dag.
Och sen var det riktigt roligt på innebandyn, sprang faktiskt inte intervallerna, men jag känner att d var bäst så, annars kommer jag aldrig orka något i helgen med min hals igen-svullen och en näsa som rinner. Var med på fysen och pressade istället. Så jäkla underbart. Var asa-längesen vi hade det och idag pumpade jag mig helt slut ;)

Nej nu ska jag ner och fixa klart min kaka sen ska jag fort läsa allt på fejjan och sen sova och drömma om min prins! ;)



Men oftast slutar det med att jag måste rädda prinsen istället..
Så är det när man är stor & stark!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-02-02 09:59:35

vafan är du å tränar när du är sjuk för? Janne sa att jag inte skulle komma för då smittar jag ner alla andra till helgen... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela