Kalifornia vit.

Publicerad 2011-02-09 21:51:55 i Allmänt,

 

Skulle ju gjort matteprov idag, men så hade Harryboii glömt ta med provet så så blev det med det.

Får se om jag hinner göra det på fredag annars blir det först om 4 veckor.

 

Var till gymmet med Alexander och Sjöberg, körde ben och så testade jag bänken igen. Idag klarade jag faktiskt 40kg, tycker jag iaf!

Ska dit på fredag igen, måste slipa på min teknik lite ;)


Jag smet iväg här hemifrån ett tag, jag & Milka knallade till vårt älskade Thai Dansai och tog en drink haha ;)

Har fått i uppgift av Janne att utforma ett nytt styrkeprogram till fysen, för det vi har nu är inte precis tungt och så är man ganska less på övningarna. Så det ska jag kila iväg och börja på nu. Har lånat två böcker från biblioteket och så har jag skit bra övningar på hjärnan som vi gjort på styrkan och på cirkelträningen i skolan! ;P

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela