It's a new day they say.

Publicerad 2011-02-15 21:23:25 i Allmänt,

Nu har jag redan suttit här en kvart längre än planerat haha. Ska fan inte bestämma något för då blir jag bara irriterad när jag ser hur mycket tid jag ödslar här vid datorn.
Innebandyn var rolig förrutom att vi bara var nio stycken och då blir det inte så tungt.. På fysen kunde vi också bara köra lite lätt för att alla skulle få testa de nya övningarna.
Nu har jag ätit avokado på macka, kan säga att det inte var en överdrivet god macka, men det var heller inte extremt farligt. Tydligen nyttigt hehe, borde inte sagt det där för nu kommer jag åka på en smocka av Milka! ;)

Nu ska jag ner och kika lite tv innan jag somnar, ska upp halv sju imorgon så godnatt mina kära vänner hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela