Halv-brat ;)

Publicerad 2011-02-03 22:52:44 i Allmänt,


Hihihi har varit helt hypad hela dagen, förutom på lunchen, då blev jag sur, men det gick över lika fort igen. Hehe;)
Det var sjukt roligt på styrkan, dit måste jag gå fler gånger, synd bara att jag missar början på innebandyn, men äsch.
Innebandyn gick ändå åt pipsvängen så det spelar ingen roll, haha jag & Ellinor bara sprang omkring och svor och lovade oss själva att fan sluta med ib, men så lär ju fallet inte bli. Jag älskar det. Men idag var jag verkligen sämre än sämst ;p haha.

Har engelska prov imorgon, och som ni ser blev det inte mycket av mitt pluggande då jag fastnade här.
Men jag läste iaf igenom glosorna och verben, sen det där andra som kommer hoppas jag att jag kan imorgon.


'Mamma, vad äter du?'


Hihi jag kan inte släppa det. Sry! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela