Attans korvbröd.

Publicerad 2011-02-23 22:33:24 i Allmänt,

Jag är tuff, för jag vågar säga så. Fast det tydligen är den fulaste svordom Sjöberg någonsin hört. Men jag struntar i det iallafall.


Skrev först värsta inlägget, men insåg att det var kasst. Så här får ni istället en sammanfattning.

Köpt 'Sju sorters kakor' på bokrean.
Pressat en halv kaklåda med Evvis ;p
Köpt ett par nya gymbraller ;)
Varit på ledarutbildning.

Sen drog vi och biffade på gymmet! ;) JAG, skulle ta 42,5 i bänk, men så gick det ju med det ! Hahaha, fick köra 40 idag igen istället ;) Tror jag måste träna lite mer innan jag kan fortsätta ;)
Återhämtningen körde vi som vanligt hos mig efteråt med supergod middag . Jag har nog världens bästa kompis. ;)

Nu ska jag kolla facebook.com och sen sova! Imorgon har vi innebandymatch halv sju i sporthallen, kom och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela