All we ever do.

Publicerad 2011-02-21 22:32:49 i Allmänt,

Kan börja med att be om ursäkt för mitt humör idag under kvällens fotboll.
Det var verkligen inte det bästa. Jag brukar inte ta ut något jag är less på, på andra. Men haha ikväll var allt och alla fel i mina ögon. Och det är ni ju verkligen inte. Bara jag som är lite rubbad. :p Tur då att det endast brukar råka bli så typ en gång vartannat år haha.

Tillslut ringde Andreas upp mig igen, så då drog vi till gymmet med Marre och Jocke. Jag körde lite marklyft, var så längesen sist, och sen lite mage. Alltså inte ett allt för seriöst träningspass av mig då :p Men jag försökte iallafall springa på fotbollen sen, så jag rörde på mig lite. Och imorgon ska jag köra ett armpass om jag hinner innan innebandyn.

Elektrikerna är förresten borta imorgon så jag ska vara i affären hela dagen, så då kanske jag kan gå lite tidigare. Jag seer ju. Börjar inte förrän nio iallafall, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela