50årskris?

Publicerad 2011-02-08 17:31:39 i Allmänt,

När jag kom hem en sväng under dagen, så är det första jag hör Aqua-Barbie girl, pappa sitter på datorn med maxvolym. Dags för krisen nu lr? Kanske på tiden, han fyller ju faktiskt år imorgon :p Jag höll iaf på garva ihjäl mig.

Hann baka klickkakor när jag var hem efter provet innan idrotten, blev super goda och fula men strunt samma, haha har gjort klart tårtan jag började med igår också. Och nu skrattar säkert Carro när hon läser att jag bakat igen, hon påpekade det igår ;)
Men aja, efter innebandyn ska vi fira pappa så Emma hinner vara med. Sen kanske Sjöberg måste komma och hjälpa mig plugga.
Fick förresten bara 2p från full pott på elprovet, inte illa! ;)

Nej nu ska jag springa till Ellinor och se till att vi kommer i tid till träningen! Puss galningar, jag älskar livet idag ;)

Fick en pucko-mössa idag ;) haha så jävla snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela