Vi tog oss hem också!

Publicerad 2011-12-11 18:01:51 i Allmänt,

Vi skulle köra vi Töre men vips så var vi i Råneå, hahah..

Har hunnit packa upp väskorna och sen for jag iväg till gymmet på en gång, hade planerat att springa men mina benhinnor sa nej efter bara några minuter, så körde lite intervaller istället, blev 2km löpning, crosstrainern, roddmaskinen, stakade och slutligen cyklade jag lite. Sen tog jag ut mig själv fullständigt på några magövningar, känns galet skönt nu.

Tänkte ladda upp bilder från ihelg men det blev så fult när jag inte kan ha bilder bredvid varandra så ni får vänta, Erik ska fixa det så snart kommer de upp. Hihi.
Nu ska jag dra till Ellinor och testa ett par braxer till imorgon, sen är det söndagsmys.

Sötfia!

Kommentarer

Postat av: Hento

Publicerad 2011-12-12 01:03:20

jag vet inte vars det står, men jag vet att vi ska jobba i alla fall :D

Postat av: Elli

Publicerad 2011-12-12 19:16:45

Oh my... Här vart man helt plötsligt xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela