Dags för nästa kapitel.

Publicerad 2011-12-31 13:19:59 i Allmänt,

Det här året har, som alla andra år haft sina upsNdowns. Men i det stora hela har det varit ett väldigt lyckat år. 2010 var ju iofs ett väldigt svårslaget år men detta år har också levererat.
Kommer ihåg att jag ringde in året med Elin ute på skolvägen, jag hade väldigt höga förväntningar och ville inte bli besviken och detta året toppade mina förväntningar. Fick vara med om en stört bra månad i USA som varit min dröm sen urminnestider, resan förde även med sig massa nya härliga människor, dessvärre flyttade min andra hälft så långt bort man nästa kan komma i Sverige. Men avståndet gör ingenting, vi rockar fortfarande tillsammans och i år är det bättre än någonsin ;)

Idag har vi chillat hela dagen med sovmorgon och tårta, sen fixade vi lite i köket och med 3 kockar fick vi ihop en riktig lyxmiddag. Nu börjar det bli lite lulligt i sällskapet här så tror det är dags att röra på sig. Vi hörs nästa år, nu ska jag fira med de allra bästa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela