On the right track.

Publicerad 2011-12-09 02:03:22 i Allmänt,

Oj klockan var redan två, tiden bara flyger iväg när den inte borde.
Vi vann 9-15 borta mot Kiruna, men jag vet inte, känns inte super bra iallafall.
Men nu glömmer vi det för ihelg ska vi tjejer rocka loss i Kalix. Så imorgon blir det fredagsmys med massor av bus.

Har förresten kollat igenom bilder från resan i somras (igen..), det som gjorde att klockan hann bli så mycket.
Huvva det är inte rättvist att det är så långt borta. Jag längtar tillbaka, jag saknar min värdfamilj och alla svenskarna, blueberrybagels och baseballmatcher. Jag saknar i princip allt, förutom skolan. Jag ska tillbaka!



Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-12-09 18:46:54

Man minns bara det bästa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela