Hallonpraliner & polkakola

Publicerad 2011-12-07 22:09:55 i Allmänt,

Skulle bara smaka en bit, lr två, av vår hemgjorda polkakola men den var så fruktansvärt god så tror jag måste hämta lite mer. Haha.
Har varit på motionsinnebandyn och ikväll var vi precis lagom många så man fick spela ganska mycket, men for lite tidigare för började känna mig  seg och tänkte att det kan vara bra att ha kvar krafter imorgon på matchen i Kiruna.
Nu ska jag föra över Hangover 2 till min usb och sen fara till min favorit, men tar det lite lugnt så jag slipper se så mycket CL hahah..

Har förresten hunnit vara hos Erik och jobba massor idag, ville inte fara därifrån förrän det var klart, var så spännande. Kommer bli så grymt bra, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela