All I want for Christmas

Publicerad 2011-12-23 16:53:28 i Allmänt,

Nu har jag struntat i bloggen på tok för mycket den här veckan, jag ber så mycket om ursäkt ;)
Men jag har fullt upp med annat hela tiden, livet är liksom ganska sådär underbart just nu. Jag bara går omkring och njuter. Och imorgon är det julafton, det kan inte bli mycket bättre.

Mysig fredagsmorgon innan jag for och jobbade, men nu har jag slutat och ska ta en dusch. Ikväll är det fredagsmys med Julia, så länge jag nu får ha henne för mig själv heheh ;)

Jul 2010

Kommentarer

Postat av: Atle

Publicerad 2011-12-23 17:58:58

Fixa headern, snälla! haha jobbigt att läsa ju :D

Postat av: milka

Publicerad 2011-12-24 01:23:07

vilken snygg blogg du oxå fått nu :D



Haha säg mig, vem tar henne ifrån dig?;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-24 08:26:12

Sv: Okej, ja att det då är. Hade som varit kul och veta varför, för det känns ju som att det beror på något iaf. :) & god jul förresten! :)







Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela