Om jag kunde drömma

Publicerad 2011-08-22 17:08:41 i Allmänt,

Ja, det gick ju precis som väntat igår, en förlust. Men faktiskt måste jag få säga att vi var bättre stundtals och framförallt har vi förbättrat oss sen senaste mötet borta.

Hann även kolla fotboll och sen världens, enligt Marre, bästa film, Pulp Fiction. Den är ju faktiskt rätt så skön, så kan ju inte klandra honom för hans smak precis.

Första dagen i skolan var väl inte så där jätte rolig, som jag hoppats på. Fick se mitt schema, det blir väldans stressigt att vara på tre lektioner samtidigt men aa, ska väl klara det också. Jag är ju tjej, flera saker samtidigt är min grej!

Och förrutom att min vrist, mitt knä, mina benhinnor, min rygg och min nacke är lite urfunktion idag så mår jag ganska bra, så ska ta mitt pickochpack och gymma det som inte redan värker. Sen ikväll är det United-Tottenham ;)


Lake Berryessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela