Utkast: Aug. 15, 2011

Publicerad 2011-08-15 10:20:29 i Allmänt,

Skaffa ett kösystem aaaaaaah. Har ringt tandläkaren säkert tjugo gånger, utan att överdriva, och det är bara upptaget hela tiden.

Tanken var igår kväll att vi skulle kolla Braindead men det slutade med att jag fick bestämma och Kill Buljo blev filmen vi såg haha!




Så hade det inte uppdaterats, jösses. Men kan inte skylla på tandläkaren längre, var tydligen faxen jag lyckats ringa till i en timme.. Haha, lyckat.
Fick iallafall en sprillans ny del på min framtand, hoppas den glänser i några år.
Nu, så här efter en två timmars kämpan att hålla mig vaken i biosalongen under Harry Potter, ska jag gå ut och promenera, kolla fotboll och sen försöka lyckas hålla mig vaken under en till film. Har även hunnit med att dominera (läs åka på fet däng) i minigolf på tannavallen idag, men kul var det iallafall. Så jag kan inte klaga, försöker njuta fullt ut dessa sista dagar av mitt allra sista sommarlov och med grymma människor blir det grymt. Bara en prick som saknas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela