Sonoma Academy

Publicerad 2011-08-10 14:09:57 i Allmänt,


Det hade inte varit helt fel att få gå tillbaka denna skola om två veckor igen. Bara den hade legat här i pajala, och jag fått ha min grymma klass med mig.

 

Vad gäller min HTC så har jag gett upp hoppet, jag säger inte att Iphone är bättre, men min levererar då inte som jag räknat med. Idag lade ljudet också av så medans den far på lagning får jag klara mig med min xpressmusic, men så lyckat att jag tappat bort min laddare till den.

Ikväll har oaff match på tunavallen, är inte lite irri att jag typ bott granne med planen en vecka och så har dom match nu när jag är i pajala..

Nej nu ska jag äta mitt asa goa banana bread..

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-08-10 14:36:26

Jag som tänker beställa en HTC incredible S ;)

Postat av: milka

Publicerad 2011-08-10 14:38:29

Jag som tänker beställa en HTC incredible S ;)

Postat av: milka

Publicerad 2011-08-10 14:45:57

(vet inte om min förra kommentar gick fram så skriver igen)

Jag som tänker beställa en HTC incredible S ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-10 15:29:51

Men Lina...Det är ju jag som har din laddare.:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela