När man bestämt sig.

Publicerad 2011-08-18 00:58:29 i Allmänt,

Egentligen är det inte toppen, jag saknar min andra hälft något otroligt. Just ikväll kändes det extra mycket, när jag var ute på powerwalk i höstmörkret. Mobilen slocknade så jag hade ingen musik heller, men då hann jag fundera. Jag funderade, och funderade lite till. Ska jag vara ärlig så kom jag väl inte fram till något vettigt, som jag inte vetat förut. Men det är ju aldrig försent att försöka bestämma sig iallafall.

Ligger och väntar på att Entourage ska ladda klart så ska jag kolla något avsnitt om jag klarar av att hålla mig vaken haha.

Redwoods July 2011

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-08-18 12:40:41

sv: jag tänkte försöka se lika snygg som du, men de gick tyvärr inte :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela