Jag känner känner hjärtat slå.

Publicerad 2011-08-13 20:45:45 i Allmänt,

Tänkte ta en bild ute på hygget idag, men jag glömde bort. Dock tror jag inte att det var någon större fara, för vill ändå inte bli påmind om det, ska förtränga den här dagen, lika som jag gjort med förra årets plantering. Jag lovade mig att aldrig mer lyfta ett rör för planteringsskull (om jag inte får betalt, knappt då..) men lik förbannat står jag där, mitt ute i skogen, bland mygg, hungrig, med blöta fötter, muskelknutar i ryggen och 300 plantor i sidoväskan..
Men efter tolv timmar borta, så var det underbart med hemgjord potatispalt och lingonsylt. Sen satt en bit kladdkaka m. glass också riktigt fint. Och jag kunde ju inte låta bli att smaka på räkorna och ostbrickan som alla andra åt på heller, men det är en helt annan historia. Haha.

På tal om fika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela