Cosa vuol dire sono una donna ormai, o mare nero, o mare nero, o mare ne.

Publicerad 2011-08-14 21:18:40 i Allmänt,

Så sjukt underbart, hade nästan glömt bort hur härligt det känns att vinna. Första vinsten för mig i år, att det dessutom kändes bra själv idag var en sjukt skön känsla jämfört med efter tisdagens match. Men på något tossigt vis lyckades jag förstöra en bit av min tand, så imorgon måste jag till tandläkaren haha.

Jag, Fanny och Elin hann till Ohtana och se sista 20 av oaff-kiruna2 också. 3-1 även där. Känns som ett bra resultat idag ;)


Måste vara den skönaste t-shirten jag såg i USA, fanns på min favorit butik ;)
En chokladfabrik, det borde vi skaffa till Pajala också!

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-08-15 09:53:57

HAHAA klockrent!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela