Början på något nytt.

Publicerad 2011-08-08 14:25:55 i Allmänt,

Och vi förlorade.. Inte så ovanligt kanske, men surt. För det var inte rättvist tycker jag. Vi var bra. Vi är bra, egentligen. Men det går bara inte i 90 hela minuter. Haha. Men imorgon har vi match igen, hemma (i junis..) mot Malmberget, ja om det inte fungerar då heller vet jag inte vad jag gör. Har liksom tappat bort min bollkontroll någonstans, så om ni hittar den får ni gärna höra av er. Så länge får jag kötta!

Helgen var okej, inte något överdrivet men helt okej. Avslutade den med att typ halvsova igenom Bad teacher haha. Toppen!


Har även kört jogging/powerwalk ihelg, både fredag och lördagmorgon innan frukost, för det ska tydligen vara bättre förbränning då. Jag hoppas att det stämmer. Haha. Så imorse tog jag också en 40 mins powerwalk, kan inte göra så mycket annat för mina ben är helt körda efter matchen och jag måste ju kunna gå imorgon. Men nu ska jag äta lunch, sen drar jag och Alexander till gymmet en sväng.

AT&T Park, San Francisco.


Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-08-08 16:09:02

ojoj, du kanske blir helt träningsgalen nu när jag inte är där och ser till att du är onyttig ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela