So we patiently wait.

Publicerad 2011-04-04 22:39:08 i Allmänt,

Alltså, det här ska ju inte bli någon mat/bak-blogg men jag måste bara få säga att det här ser riktigt gott ut. Har ätit ruispalat m leverpastej i flera veckor men den där mackan såg bättre ut på bilden haha. Och spana i chokladbollen i kokos till vänster. Jag dör. Hoppas vi får baka imorgon på jobbet, jag ska då ta m recept;)


Nå, nog om mat nu. Men det är typ det enda jag tänker på nu förtiden hahaha. Det är ju så jäkla gott att äta! :D


Fotbollen var faktiskt riktigt rolig. Har varit -11 förr när vi tränat så var lite svårt att hålla värmen då, men idag var det underbart;) Hann ta en cykeltur med Milka innan, var så roligt att få träffa den lilla spillevinkeln! hihi!
Nej nu känner jag att det börjar spåra så måste gå och sova haha.

Och förresten så läste jag på Emmas blogg att det var Krama-vem-du-vill-dagen idag men det visste ju inte jaag. Annars hade ni fått massa kramar allihopa, jag lovar! ;) hihi natti.

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2011-04-05 08:02:45

Den var riktigt god också, fast efter en bautastor förrätt var det inte världens fröjd att försöka pressa i sig. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela