Pocket full of sunshine.

Publicerad 2011-04-13 22:43:06 i Allmänt,

Jag har varit med Ellinor fram till fotbollsträningen. Och efter det har jag gjort allt som jag behövde till engelskaprovet på fredag och jag har läst igenom och kollat uträkningar till Elprovet imorgon, så nu känns det riktigt bra! ;p


Nu till något snuskigt! Annars är spindlar inte så farliga, men inomhus är det as-äckligt.
Och just när jag var klar i duschen ser jag en asa fet svart spindel med tjocka ben glida in på vattnet på golvet och närma sig mina fötter. Ni kan gissa om jag fick panik hahah!

Nu ska jag fort läsa igenom alla bloggar, är ju ändå ingen som uppdaterar. Sen ska jag försöka hinna kolla lite tv, har sovmorgon imorgon ;) hihi.


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-13 23:07:41

Sv; Om han är! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela