Perfect paradise.

Publicerad 2011-04-17 23:24:17 i Allmänt,

Klockan ringde 06.40, 50 minuter senare var vi påväg till Haparanda. Vi hann vara på Ikea, Stadium, Skopunkten, Hemtex, Outlet och Ica Maxi innan vi äntligen var påväg hem igen. Men jag hann ändå inte till Arsenal-Liverpool.. Hm.
Men det var en super mys dag, jag lämnade dom andra och gick runt själv på ikea istället, mycket lugnare så haha.

Hittade ett perfekt skrivbord, och ett matchande soffbord så nu fick jag äntligen slänga ut dom gamla som allt damm syntes på! Haha. På skopunkten var jag något less för att jag inte hittade några skor jag ville ha, men så bara vips låg det ett par helt neutrala, ganska fula, men billiga skor där haha så jag tog dom ;) Jag orkar faktiskt inte bry mig om vad jag har på fötterna, så länge jag slipper några skor med hål haha.
Köpte även en Haglöfsjacka. Oh! Ett par fotbollssockar och en köksvåg. Det var typ det jag kom hem med idag.

Har satt ihop möblerna, storstädat rummet, tränat lite och duschat, så nu ska jag hoppa ner i min renbäddade säng.

Rock on!

Det enda jag ångrar att jag inte köpte.. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela