Påskafton

Publicerad 2011-04-23 18:10:49 i Allmänt,

Känner liksom att tiden bara rinner iväg och jag hinner inte ens ägna en tanke åt bloggen. Men det gör absolut ingenting, det är bara bra om jag lyckas minska mitt beroende lite ;)

Har inte så mycket att säga om gårdagen mer än att den var awesome. Åt thaimat hur mycket som helst, sen spelade vi lite spel. Var förbi hos David, där det var hur mycket folk som helst. Men det var kul. Även om jag bara var en liten skvätt jämfört med alla andra som var där hahah!


Idag har jag varit i kaunis hela dagen, blev nästan släktträff där, tror vi var 16st ett tag. Haha men jag hann sola i 4h, lyssna musik och äta korv så jag är nöjd! ;p

Nu ska jag skynda mig i duschen så jag hinner fixa mig innan vi ska äta påskmiddag om tjugo min. Har även lyckats göra tidernas fulaste påsktårta Hahaha!


Jag vet inte hur vi ska kunna välja en lagbild av dom vi tog igår. Jösses ;)

 

Kommentarer

Postat av: Amandis

Publicerad 2011-04-24 22:44:49

Hahaha ja herregud, kan tro att bilderna blev knasiga :D

Postat av: elli

Publicerad 2011-04-25 13:20:30

Jag lovar det inte finns EN enda där alla ser hyffsat normala ut xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela