15 september

Publicerad 2010-09-15 22:20:15 i Allmänt,

Nu är det slut. Slut på det roliga för ikväll. Mina prison break avsnitt har tagit slut. Nu måste jag fylla på med mera från Evert. Haha jag som trodde jag tog alla förra hösten när jag förde över. Hur kunde jag missa lite? Aaja, shit happens. Nu har jag något grymt spännande att vänta på iaf! 7 avsnitt och The Final Break kvar! ;)


Har en hel del bilder från idag, men jag orkar inte börja föra över dom nu. Har suttit här i några timmar redan så nu ska jag läsa elektronik, kolla någon val grej med mamma på tv, sen ska jag soova!
Ha en grym kväll och hoppas ni haft en bra dag. Min har varit awesome! ;)

o bara för att ni inte får någon ny bild ska ni få en gammal hahah!

Kommentarer

Postat av: Alexandra "HANSDOTTER" Neudatjina

Publicerad 2010-09-16 20:59:39

kom inte till riktiga juryn ^^ men dom sa att jag skulle söka igen ^^. :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-17 16:20:12

hojja lina vilken hemsk bild på mig!!!!! :O :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela