35 bilder tror jag det blev. Så scrolla låångt ner om ni inte vill titta ;)

Publicerad 2010-09-27 17:45:56 i Allmänt,

Klockan är 16.54.

Börjar med bilder jag fört över från mobilen i mars.

Vissa bilder har jag säkert redan haft uppe. Men jag har lite att göra. haha ;)


 

April

 

Maj

 

Så tar vi juni.

 

 

Juli

 

Blekinge

 

Augusti

(från förra hösten, men fick den på mobilen nyss ;p)

 

September

 


 

Haha 17.44 YES! hahaha äntligen klar ;p

Men det var faktiskt ganska kul att titta igenom bilder från nästan hela året. Sen spelas Eminems Recovery på spotify så det var ju chiiiill.

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-27 19:50:07

Haha snygga bilder!

Postat av: Milka

Publicerad 2010-09-29 13:46:14

Nämen så skojigt! Diggar bilden på dig och Martin i aladdin (stavning) ;) hihi!

Och du måste skicka bilden på mig vid stranden i Ystad till mig!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela