klamydiamåndag och skolfoto.

Publicerad 2010-09-14 23:46:15 i Allmänt,

Mina ögon håller på att gå igen. Kan ingen uppfinna såna där 'pinnar' som man kan sätta i ögonen så dom hålls öppna när man vill det? Typ en tandpetare skulle ju göra skit ont, men någon kanske kan komma på en bättre lösning. Gör det någon, snälla. Jag lovar att jag skulle köpa!

Vi kollade två avsnitt iallafall, och nu är jag så tossig i det igen så jag vill bara kolla mer, men nu måste jag sova!
Har hunnit plugga lite elektronik också. Så lite nytta har jag gjort!

 

 

och min rubrik, det är vad som stått på info-tvn denna veckan. Haha. Det lät bara så roligt så tom vår svenska lärare började skratta när han läste det;D

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-09-15 14:34:25

sv, haha som om inte du är minst lika snygg ;)



Och det är nog rätt sant, det där om taxin till konsum ;D hahah

Postat av: julia

Publicerad 2010-09-15 14:48:37

hahah han är en liten söt potatis ;) nää de är braaaaaaaaaaaaaaaaa att vi inte har samma smak! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela