KISSA HÅRT!

Publicerad 2010-09-21 23:32:52 i Allmänt,

Hahahahhaahhahahahahhaha. Fy fan vad sjuka träningar vi har! hahaha.

Jag och Ellinor kommer springandes till träningen, i förhoppning att för engångsskull hinna i tid. När vi kommer in är vi så kissnödiga och det är bråttom innan vi börjar, så då finns det inte så mycket annat till val än att kissa hårt, precis som Björn Gustafsson.

Vid 1.20 ungefär. Haha ;) lyssna så ska ni få höra förklaringen till hur man gör!


 

Resten av träningen var också rolig. Själva träningen när jag stod i mål gick ju inte hyper bra, men efter några år har man lärt sig att man inte alltid är på topp, och man kan bara skratta. För ibland är man verkligen värdelös! haha ;)

Men intervallerna och fysen! Shit vad kul!

Jag fick ju ha min bästa musik på, så jag var taggad till tusen ;)

 

Ett avsnitt kvar av säsong fyra, :( ett avsnitt kvar av serien. Blä. Imorgon blir det nog The final break! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela