Keepin' it comfortable

Publicerad 2010-09-28 16:21:00 i Allmänt,

Oj nästan besöksrekord igår. Eller kanske var det om man räknar så där vanligt. För då när Oliver och Jonathan gjorde reklam för min blogg över typ hela internet så var den ju högre, men haha det räknas inte ;)

Har beställt kläder igår. Eller jag hoppas Emma gjorde det haha, skickade min beställning åt henne så skulle hon fixa det. Nog för att det bara blev ett par jeans och en tröja. Men iallafall, med min ekonomikris räcker det gott och väl ;) hahaha.

Hittar inte jeansen på hm.com men här är tröjan :)
Mamma tyckte den var jätte hemsk, hahaha men jag gillar den. Hoppas den inte är alltför stor, tog xs men den är från herrsidan så man vet aldrig .






Nu ska jag äta, sen ska jag gooogla runt lite på en jätte intressant sak jag hittat hihi.

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2010-09-28 22:34:54

Jag måste tyvärr göra dig besviken. Det gick inte att beställa, något krångel med betalningen. Vet inte vad det var..Men jag kanske gör ett nytt försök imon..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela