It's complicated, that's just the way it is.

Publicerad 2010-09-07 22:02:08 i Allmänt,

Nu har jag tränat tre pass på två dagar. Det känns super skönt att ha tränat igen, efter typ fyra veckors vila.
Gick faktiskt bättre än förväntat i målet idag också. Kändes som att jag inte borde haft någon kondition, kontroll eller koncentraion för att stå efter så här länge. I våras var man ju som något less men suget har kommit tillbaka och jag är så sjukt taggad för att köra järnet i vinter!
Bara jag skulle bli frisk nångång. Benhinnorna klarade av träningen men dessvärre stack det till i foten som jag skadade på fotbollsmatchen för tre veckor sedan. Och nuuu har jag ont i alltihopa. Det är ju just vad jag behövde!
Tack och godnatt.
Några avsnitt Prison Break ska få trösta mig ikväll. Hatar att sova ensam. Så Michael Scofield får gärna göra mig sällskap ikväll när ingen annan är här. Jag röstar tummen upp för det förslaget! (Y)

Glöm inte att rösta på min Godispåse på Malaco ;) Rockferry!
Och förresten så ska vi lyssna på massa politiker imorgon, det lär nog bli intressant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela