Inception

Publicerad 2010-09-20 22:06:17 i Allmänt,

 





Kom från bion för ett tag sen. Jag vet inte riktigt. Jag tyckte den var skit bra i mitten, haha jag har så jävla kass humor men jag bara garva åt en snubbe hela tiden.
Sen slutet, aa jag ska ju inte förstöra ifall någon av er inte sett den än. Men den var ju värd att se iallafall, kanske inte två gånger, som Milka, men en gång ;)



Jag har inte så mycket mer vettigt att skriva idag så det är väl lika bra att sluta nu då. Så jag inte börjar berätta massa annat onödigt shit ;p

Prison Break, sen ska jag lägga mig i sängen. Hoppas någon är vaken och kan hålla mig från att somna. Kanske är rädd för att drömma?




Can't keep running after yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela