Ge mig dessa tre! ;)

Publicerad 2010-09-28 16:12:42 i Allmänt,

Hywel Davies

100 New Fashion Designers                                        British Fashion Designers





Couture Interiors: Living with Fashion
Marnie Fogg
Sen vill jag ha en fashionistas bibel, Fairchilds fashion dictionary. Men hittar inte den någonstans.. :(
Hihihi kollade Made och världens gay var med, haha såklart han var, han älskade mode. Men iallafall så ville han bli modejournalist! Där har jag det! Jag har har aldrig varit intresserad av att sy. Blä, det är asatråkigt. Och jag vill inte bli journalist heller, men jag vill göra det han gjorde för att bli journalist, = vara assistent åt någon inom det området. Typ välja kläder till olika fotograferingar. Shit alltså! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela