Elin i buren, rena rama muren. Lina i målet, rena rama hålet!

Publicerad 2010-09-09 22:57:15 i Allmänt,

Nej haha jag skojar bara. Nog för att Elin är muren, men jag är inget hål längre iallafall;) Men det var bara så kul att säga så där.

Det går inte att beskriva känslan efter ett träningspass när man har varit sjuk väldans länge, och dessutom haft uppehåll innan. Det är underbart. Var så sjukt härligt att träna idag. Jag & Elin i mål, det var nästan ett år sedan vi stod tsm sist. ;o
Jag kunde dessutom springa intervallerna! Man bara ignorerar smärtan i foten och benhinnorna skiter man i, för dom är jag less på nu. Så det var chill. Haha.
äsch, går ändå inte att förklara och jag tror ändå ingen förstår. Inte ens ni som spelar förstår hur sjuukt mycket jag älskar vintern. Vårat lag är bäst. TJOHOOO! Vad vore ett liv utan träning? Nada. :D

Jag är fan störd. Som Milka sa idag, att om hon inte känt mig skulle hon fan heller aldrig tagit kontakt med mig efter att läst min blogg. För jag verkar vara helt tom i bollen;) typ så hon menade iallafall. HAHA! Tur att många av er känner mig då. Men jag är väl ganska störd ;o
Godnatt!



Jag tränar i fjällen ;)

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-09-10 18:13:13

höhöhö ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela