Don't care about all the pain in front of me, I'm just trying to be happy.

Publicerad 2010-09-30 22:10:04 i Allmänt,

Ojojoj, förlåt mig!! Känner mig nästan skamsen för att jag inte uppdaterat tidigare idag. Och det syns ju på statistiken haha.

Men nu är jag här igen ;) Har tränat på som en jävel, och dåligt gick det också. Förlorade mot Elin med 3-2 så nu blir det att baka kladdkaka.. Haha inte för att jag tycker det är ett så hemskt straff, kanske just därför jag valde det ;) Men iallafall. Jag förlorade. Blää på dig din knas!

Imorgon ska det bli awesome, samma som alla andra fredagar alltså, haha. Jag och Milka ska ha asamys, på ett skit coolt ställe. Ni som känner er sugna får ju följa med om ni vill, jag tror jag vet några taggade ;)
Nej nu ska jag duscha. Sen ska jag äääääta, Special K Redberries och mjölk. uunderbart gott.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-01 18:23:46

haha ser fram emot att sätta tänderna i den där saftiga kakan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela