Champagnepojkar och kostymnissar!

Publicerad 2010-09-29 22:24:42 i Allmänt,

Jag hann med allt! Så duktig jag är! :)

Sprang, fast har ingen aning om hur långt. Inte precis någon sträcka att skryta om iallafall haha. Kanske fyra km? äsch ingen aning, lyssna inte på mig. . Men jag har färgat håret nu efteråt, är dö-nervös för hur det blir. Har redan tvättat det och såå, men det lär ju inte torka förrän imorgon, så vi ser ju på morgonen om det blir skola eller inte. Haha nej jag skoja bara, klart jag far, det finns ju mössa ifall det blir hemskt, lr som Martin sa så finns det ju alltid rakapparat ;) hahaha knäppis :P

Nu ska jag gå ner och kika lite tv. Datorn har inte så mycket mer att erbjuda mig idag. Den tillfredsställer mig inte alls så bra som den brukar ;)
Godnatt tossfior!

Haha, snygga lakan lr vad säger ni? ;)

Kan vara svårt att tänka sig men annars gillar jag faktiskt de kläder jag sett från Heatherette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela