Can't keep runnin' after yesterday

Publicerad 2010-09-08 21:56:33 i Allmänt,

Svar Elinpelin! Det var förra året när det var 58 års fest! Jess det har du ;)



Hihihi man blir ju alldeles till säg när man tänker på hur urgulliga vänner man har!
Det kan inte vara lätt att inte vara jag ;) Nä nu tusan ska jag sniffa på mitt hår hela kvällen, det luktar uunderbar parfym (?) eller kanske shampoo haha.
Har varit ute med Milka i säkert en timme, vi stod bara still och pratade. Voi voi voi säger jag så tossiga vi kan vara!

Är det ens någon idé att berätta för er vad jag ska titta på nu? Nae, jag tror inte det.




Hihi tycker den här bilden är ganska gullig! Alla ser super små ut!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-09 11:12:02

Men sheeeet! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela