BLÄÄÄÄÄ!!

Publicerad 2010-09-23 18:16:13 i Allmänt,

Våran match är inställd!!! :(( Nog för att jag blev asanervös idag när jag och Henriikka började prata om den, men det hade ändå varit kul att få ha seriepremiär på hemmaplan, nu ska vi möta Gällivare borta den 6e oktober. Sen har vi hemma match på min födelsedag :D

Hahhaaa idag i skolan var det lite action. Skräll att det är någon dåre i klassen som ska gå och mixtra med något, haha och nu var det inte precis någon liten 24 volts grej. HAHAHA 400 volt och jävlar vad det small! Jag kollade åt andra hållet så jag hörde bara smällen men alla andra såg blixten. Kan bara tänka mig att det var creapy för han som stod närmast. Haha, bäst att bryta strömmen innan man pillar nästa gång ;D

En sån här skylt borde finnas utanför våra salar, så folk passar sig. Det går hett till inne hos oss hahaha ;)

 

Nu var det ju väldans tur att han inte petade just där, för då hade det kunnat gå riktigt illa:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela