You shine brightest of them all.

Publicerad 2010-10-01 13:01:33 i Allmänt,

Idag är det freeeedag! Jag och Milka ska äta på thai, som typ alla andra ikväll.
Och idag fyller Jonathan år. Grattis grattis till honom. Haha jag får inte ens tårta och ändå har jag känt honom i tolv år. Det är inte schysst alltså ;) haha

Nej nu ska jag sluta vara så oseriös, ska på idrotten och springa i skogen idag igen. Blä. Jag hatar orientering. Man blir bara blöt och jag hittar aldrig dom där jädrans kontrollerna...
SMS med varandra, bara du ingen annan ;) hahah jag fick låten i huvudet helt plötsligt, och konstigt nog tänker jag på Milka när jag hör den hahaha. Men tyvärr är det inte dig jag menar, förlåt Milka ;) :(  

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-10-01 13:33:03

Skräll, skulle du nångång mena mig? ;) haha skoja.

Du kanske tänker på mig för att det är jag som brukar sjunga den låten? ;)

Postat av: M

Publicerad 2010-10-01 16:16:59

Liite skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela