when I grew up ;)

Publicerad 2010-10-02 16:08:17 i Allmänt,

Haha Elin, jag ska göra den så äcklig jag bara kan ;) hihihi


Gårdagen spenderades med helt sjuka människor på thai Dansai. Först fyra timmar där. Sen for vi till korn(?)vägen, men haha Milka, Marre och Martin lämnade mig där med ett gäng fyllepojkar och drog sedan själva iväg!
Var jag helt slut på morgonen. Så fick bli lite sovmorgon tills Milka väckte mig halv tolv! ;s ;)
Har varit och kikat herrarnas match nyss, Pajala If - Kiruna FF, 3-3. Kallt som bara den!
Nu var tanken att jag skulle hem och äta, men det finns ju ingen mat, funderar på tacos, det skulle inte vara helt fel. :p



 

So long!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-02 18:41:33

trooooooligt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela