There's not a star in heaven that we can't reach.

Publicerad 2010-10-18 18:02:16 i Allmänt,

Den här gången ska jag inte be om ursäkt för att jag lägger upp en sådan här. För om ni inte vill läsa så vet jag att ni ändå bara scrollar förbi och är ni nyfikna jävlar så kommer ni att lusläsa varenda fråga haha.

Äkta pajalabor att snoka ;)

Fast okej, jag sätter ju upp det för att ni ska läsa. haha

 


Beroende av: träning

Vem behöver du mest just nu: någon som är på bra humör ;p

Vad tycker folk om dig?: ingen aning, galen? ;)

Vad får du oftast komplimanger för?
Hm, mitt hår haha

Hur imponerar man på dig? haha fråga någon som vet ;)

Var bor du? Pajala

Trivs du där: yes

Nästa mål i ditt liv: ska först förverkliga mitt nuvarande mål :)

Hur svarar du i mobilen:
hej det är lina ;) /hallå

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
När har du lunch?

När mår du bra: när jag tränar lr är med folk

När blev du fotad senast: svårt att hålla koll, paparazzi efter mig hela tiden..

Hur känner du dig nu: asa bra humör ;)

Vad tycker du om fötter: vilken fråga haha

Hade du en bra kväll igår: Jodå

Är du blyg? nej

Sysslar du med någon idrott: Ja

Är du nöjd med ditt liv:
absolut!

Är du bortskämd: lite.

Vad är det värsta du vet? att veta att någon är sur på en :p

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå!

Vad är det finaste du fått? Oj vad svårt! vet faktiskt inte :)

En speciell dag du minns: skolavslutningen 2009

Hur gammal är du: 17

Om fem månader: är det mars och jag väntar på att få åka till CA ;)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Milka

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja

Har du piercing: Ja

Solar du ofta: nej

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: tillräckligt haha

Är du musikalisk? nej höhö

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys

Vilken ögonfärg har du: grön

Hur ofta tränar/motionerar du: 7 ggr/vecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela