snorre säl

Publicerad 2010-10-21 23:44:02 i Allmänt,

Hihi Ellinor har visat mig ett gossedjur som hette så ;)


Är helt färdig i kroppen, vet inte varför. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk . Men träningen gick åt Hvete och intervallerna gav mig nästan ett astmaanfall. Fysen ska jag inte ens nämna, helt död, medvetslös typ.
Så ville jag bara snabbt hem, duscha & äta. Men tror ni inte min dagliga tur fortsätter här och jag har glömt min mobil i Elinas bil.. Fick vänta på att få ut den i 45 min, men jag och Ellinor hade kul iallafall, hehe jag hann vara fullt gravid, testa hur det känns att bära en fyra kg tung unge i (på) magen ;), stretcha, äta lite och skratta!
Nu när jag duschat och bytt om och sitter här så känns det nästan som att jag skulle kunna somna i trappan innan jag hinner fram till sängen. Shit alltså.
Aa bäst att gå och lägga mig kanske. Och jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag gör imorgon. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela