små små ord

Publicerad 2010-10-26 23:13:23 i Allmänt,

Hoja vad taskigt att skriva så bra. Antingen har jag varit för mycket med Elin, eller så vet jag inte vad det är. Men jag börjar lipa aslätt när det är något känsligt det handlar om. Haha typ i filmer och så, och bara av att läsa om hennes liv så blir jag alldeles tårögd! hihi bästaste Elin träffade jag första gången när jag skulle stå i mål på en innebandy träning, jag tyckte hon var asacool och såg upp till henne direkt. Hon visade mig några moves och gav mig tips hela tiden, för jag var verkligen urusel, men bara för att hon trodde på mig så blev jag bättre och bättre.
Nu får jag inte bara träffa min gulliga polare på träningarna utan hon bor endast 200 m ifrån mig så jag kan springa dit när jag känner för det. Nästan ;)  Pusss god natt alla. Hoppas ni tänker på vad ni har omkring er, var rädd om det :)

förresten måste jag bara säga, när jag ändå håller på med ett sånt här knas-inlägg, att det här är tolfte året jag och Jonathan Niskala går i samma klass, och vi är asgrymma. Han är nog den knasigaste, mest störda människa jag känner. Men du är ganska bra du också haha ;D

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-27 18:24:31

Du är bara för goo ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela