Kungar av Pajala. (Tylösand)

Publicerad 2010-10-20 22:23:30 i Allmänt,

Mitt förra inlägg tänker jag inte ens kommentera. Jag var bara så sur just när jag läste det där matchreferatet av K4s tränare.

Hade världens skönaste dag i skolan också, börja med sovmorgon, sen kollade vi en teater i två timmar och sen matte. Chilipeppar.

På ledarutbildningen pressade jag och Milka mackor som nå grisar haha.
Och sen har jag och Ellinor hunnit med att vara och dansa breakdance ! Helt insane. Så kul, och asa jobbigt också! :D

Förresten så började en man (gubbe?) prata med mig när jag satt vid en dator i biblioteket idag, han sa att jag liknade någon, sen efter några minuter sa han 'Catherine zeta Jones., Så heter hon!' Hahaa var tvungen att googla en bild på henne, men jag vet inte. Haha inte såå övertygad om att jag liknar henne höhö


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-10-20 22:58:34

Ah Zorros brud X)

Postat av: milka

Publicerad 2010-10-20 23:19:55

Öh vad säger du! Jag åt bara två, det var du som fettade :p



sv: Ja, jag simmar ju en gång i veckan. Räknas inte som simning som idrott? ;p Eller vill du att jag ska känna mig onyttig? ;)

Postat av: milka

Publicerad 2010-10-20 23:27:30

hahaha det är lugnt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela