I'll be your commander

Publicerad 2010-10-14 22:17:50 i Allmänt,

Åh vilken underbar dag det är!
Haha jag sjöng låten , så tänk melodin när ni läser det där ;p

Kom hem från träningen för tio min sen, helt sjukt jävla slut. Kommer inte ihåg när jag varit så här slut på fysen sist. Men jag gjorde allt vi skulle iallafall. Så det känns skönt!
Nu ska jag ta en välförtjänt dusch, sedan ska jag lägga mig i soffan, lr sängen, och mysa med en film. Låter faktiskt ruskigt lockande..

Godnatt fellous!

Btw så fick jag världens sötaste Grattis kort av Elin idag! Ni ska få se en bild på det sen när hon skickar, asa coolt hihi ;) Men jag kan ju ge er en liten ledtråd, Michael Scofield kanske finns med ;) haaha
Hade super mys middag med henne & Carro. Vi firade och åt tomatsoppa (3år senare..;), och tårta. :)

Det här häftiga kortet fick jag av Caroline! :)

Kommentarer

Postat av: Svonni

Publicerad 2010-10-14 22:32:46

dä va super mojs att leka med dig å älin. möste vi gera flar ggr. pöss och kräm

Postat av: Svonni

Publicerad 2010-10-14 22:33:08

TACK föresten....igen!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela