Here you come again

Publicerad 2010-10-28 22:51:48 i Allmänt,

Idag har jag och min gulliga bror gjort snögubbe(ar)! Jag tror inte jag har gjort det på typ tio år haha. Var ju lagomt mysigt att rulla runt en klimp i snön, sen att försöka lyfta upp den med mina stora(;s) muskler var ju inte heller så lätt ;) haha. Emil fick hjälpa mig och det var nästa lite skämmigt, han gnällde på mig att ta i, för han orkade lyfta högre än mig. MEN det var faktiskt för att jag höll på garva ihjäl mig! Tro inte att min 6åriga lillebror är starkare än mig annars ! ;)
Men fick ingen bra bild med min mobil för det var så mörkt ute..




På träningen gick det faktiskt ganska bra! Jag stod i mål iallafall. Och vet ni vad?
Det här är fjärde lr femte (?) säsongen jag står, och jag har aldrig tidigare fått ett skott i halsen. Idag, ja idag fick jag två. Usch. Var tvungen att gå bort ett tag för det gjorde så jädrans ont. Men sen var jag med igen haha.
Och intervallerna, vi hade 20 stycken! Och alla var super duktiga! Jag är stolt över mig själv att jag gjorde dom, eftersom jag var tvungen att bryta sist, när det bara var tio dessutom.
Sen var fysen mysig. Haha det lät väl kul? ;) mer tänker jag inte säga, ni får fundera själva vad vi pysslar med där ;) hihi



Nej nu ska jag faktiskt gå och duscha!
Sen ska jag äta något smarrigt, och nyttigt då.. haha Godnatt! Imorgon är det fredag, åååh så jag har längtat! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela