för länge sedan... ;)

Publicerad 2010-10-28 23:37:01 i Allmänt,

Haha ni tror jag gick i säng? Nej visst inte..

När jag stod i duschen kom jag på att jag var tvungen att plocka ur och hänga upp målvaktskläderna, (det som är det jobbiga med att stå haha om man är lat som jag ;p), egentligen packa idrottsväskan till imorgon, och som pricken över i:et så kom jag på att jag har elprov imorgon! Lyckat, har inte hunnit plugga alls. Åh men nu orkar jag faktiskt inte ta och börja läsa i papprerna, jag som renskrivit allt så fint..
Dessutom har jag asa ont i ryggen. Egentligen borde jag väl vara och trycka tillbaka höften så där, men, jag vet inte om den fixat sig själv, kanske bara är vanligt ont nu. Haha. Men nu vill jag faktiskt ha massage! får tvinga Elin eller någon att massera mig imorgon haha!

Och förresten har vi fått våra nya uppvärmningströjor nu, lite kort i ärmarna men annars super coola ;)

Äntligen får jag äta kvällsfika! Sen ska jag bums i säng!


Kommentarer

Postat av: alida

Publicerad 2010-10-29 15:57:36

hahaha gud så jag såg ut ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela