Det är ju draaag i Pajala ikväll.

Publicerad 2010-10-29 23:03:54 i Allmänt,

Eller?


Tror inte det. Jag sitter hemma själv och kollar någon kass serie på tv. Det är ju en awesome halloween-fredagskväll :p Och inte fan svarar någon på mina sms heller, tror det är meningen att jag ska känna mig dissad, men av Milka också? hm något är på tok ;)
Nej nu ska jag äta godis. Har fortfarande kvar maassor från min present haha. Men det är lite lustigt,, jag går hela veckan, spec på dagarna i skolan, och längtar till fredag så jag kan fetta godis, men sen när det väl är helg, då är jag inte sugen? konstigt.

Hoppas jag har någon bra film också. Kan ju faktiskt vara ganska mysigt att vara själv en fredagskväll, även om jag föredrar annat ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela