Björnen sover, björnen sover.

Publicerad 2010-10-05 17:09:15 i Allmänt,

 

Rättvis fördelning tycker jag haha. Elin skar upp. Den stora var till mig, men när hon inte kika så bytte jag, så nu blir hon smäll fet när hon åt en så stoor bit ;o ;)




Aa det var en sjukt rolig idrott idag! Vi hade orientering med GPS. Men jag, Amanda och Mikaela var nog dom sämsta av alla. Hahahha Andreas fick komma ut i skogen och leta oss. Men det var inte så svårt att hitta, för Amanda skrek, jag sjöng Björnen sover och Mikaela skrattade. För vi såg ett björnide!!! Så bad andreas oss att visa den för honom och så skulle vi lägga till den på gpsen, hoppas han skickar dit små ungar så dom blir uppätna ;)
MVG ++ till oss för vi var så duktiga! Haha, han skulle visa den väg vi gått för alla så han kunde säga att man inte ska göra så ;p

Nu ska jag på innebandy!! :)

Hehe fnitter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela